Heldere en betaalbare tarieven


Diagnosebezoek

Niet gemaakt en geen garantie, u bent wel de diagnosekosten verschuldigd. Met een diagnosebezoek weet u wat er aan de hand is en wat het gaat kosten om de storing te verhelpen. Wij komen bij u aan huis, onderzoeken de aard van de storing en vertellen wat de reparatie in totaliteit gaat kosten. Voor een diagnosebezoek rekenen wij € 40,- inclusief BTW en voorrijkosten.
 
Dit is € 25,- voor het komen en € 15,- voor het zoeken naar de aard en oorzaak van de storing een begroting maken en duidelijk uitleggen hoe we aan de totale kosten gekomen.
 
Als de reparatie voor u te duur uitvalt,  kunnen wij u adviseren in de aankoop van een ander apparaat. En kunnen we een deel van de kosten verrekenen met uw aankoop.
 
Reparatie

Voor een reparaties betaalt u € 25,- voorrijden in de regio 013, plus het arbeidsloon en eventueel noodzakelijke onderdeden. Voor eenvoudige storingen die wij snel en makkelijk kunnen verhelpen, en die u vervolgens zelf kunt oplossen (wij leggen dit graag uit) rekenen wij € 25,- arbeidsloon.
 
U heeft dan geen garantie nodig, en  u kan dit probleem in de toekomst voorkomen of eenvoudig zelf verhelpen.
 
Voor alle anders storingen hanteren wij “offertebasis” , eerst onderzoek en daarna een prijs bepalen. Deze prijs  is dus gebaseerd op het komen, de verwachte werktijd en noodzakelijke onderdelen.
 
Helaas is dus op voorhand niet te voorspellen wat uw kosten gaan worden.
 
Het spreekt voor zich dat wij meer tijd nodig hebben als wij voor uw inbouwapparaat komen. En dat de kosten hoger zullen zijn wanneer wij het apparaat moeten uit- en inbouwen in uw keuken. Het werkt dus kostenbesparend wanneer uw hier zelf iets aan voorbereid.
 
Bij een vaatwasser kunt u bijvoorbeeld de keukenpinten verwijderen en het kastje van de aansluitingen leeg maken. En bij combi-oven en inbouwkoelkast is het handig om te weten waar de stekker zich bevind en dat deze toegankelijk is. Ook is raadzaam om te weten welke groep in de meterkast bij welk apparaat hoort. De zo genoemde groepenverklaring.

Garantie

De klant heeft drie  maanden garantie op reparaties die wij hebben uitgevoerd. Indien dezelfde storing met de zelfde klacht en oorzaak, binnen deze periode terugkeert dan lossen we dat gratis op. Als blijkt dat het probleem een andere oorzaak heeft dan kunt u opnieuw beslissen om dat te laten repareren.